top of page
Image by Towfiqu barbhuiya

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

  • Minkä kokoiselle yritykselle Agensin palvelut ja digityökalut on tarkoitettu?
    Palvelemme kaiken kokoisia yrityksiä. Yhteistyömme monien uusyrityskeskusten kanssa on tuonut vankkaa osaamista aloittavien yritysten tarpeissa. PK- ja start-up-yrityksissä tuemme kasvupolkua sekä kotimaassa että kansainvälisesti liikejuridiikan osalta. Suurten yhtiöiden toiminnan tukeminen pohjautuu mm. tekijöiden kokemukseen isoissa yhtiöissä merkittävissä tehtävissä toimimisesta. Julkisyhteisöjä palvelemme alihankintana laajalti kunta- ja kaupunkikentässä. Digityökalujamme käytämme myös itse ja ne soveltuvat kaiken kokoisille yrityksille ja skaalautuvat myös kansainväliseen liiketoimintaan.
  • Sopiiko Agensin AI Lawyer-digityökalu työhöni omalla alallani?
    AI Lawyerin asiakirjapohjat ovat hyviä liikejuridiikan yleisasiakirjoja, joiden tekstin sisällä olevien ohjeiden kautta niitä pystyy itse kehittämään. Tarjoamme myös itse tehdyille asiakirjoille edullisen tarkistus- ja korjauspalvelun tarpeen mukaan. Työkalussa on myös erityisalueille kohdistuvia asiakirjoja sekä suomeksi että englanniksi. Digitaalinen neuvottelu-, muokkaus- ja allekirjoitustila mahdollistaa myös omien asiakirjojen käytön kaikilla kielillä tehokkaasti.
  • Millaisten lakiasioiden hoitoon Agensin konsepti soveltuu?
    Teemme eniten yritysten kaupallisia lakiasioita ja yritysjohdon neuvontaa. Hoidamme myös säännöllisesti yrittäjien ja yksityishenkilöiden henkilökohtaista sekä elinkeinonharjoittamiseen liittyvää juridiikkaa sekä alihankintana kuntien ja kaupunkien juridiikkaa, erityisesti erilaisten sopimusten laadintaa sekä rakennus-, ympäristö-, ja hankinta-asioita.
  • Kuinka kauan digityökalun käyttöönottoon kuluu aikaa?
    Perustamme asiakkaalle tilin alle 5 minuutissa päätöksestä. Lähetämme käyttöönotto-ohjeet ja itse käyttöönotto ja sen opetteleminen vie alle 15 minuuttia. Meillä on myös käyttövideot tukemassa käytön opettelua. Käyttö on sen jälkeen yhtä helppoa kuin sähköpostin käyttö ja digityökalussa on sisällä omat ohjeensa helposti ymmärrettävässä muodossa.
  • Meillä on jo oma sähköinen dokumentinhallinta/sähköinen allekirjoitus käytössä – miksi tarvitsen AI Lawyeria?
    AI Lawyer on tietoturvallinen asiakirjojen muokkaus- ja neuvottelutila tärkeiden dokumenttien käyttöön ja jakamiseen, ja sisältää myös sähköisen allekirjoituksen. Voitte tuoda työkaluun omia asiakirjoja esimerkiksi omasta sähköisestä asiakirjahallinnastanne ja tallentaa ne niiden valmistumisen jälkeen sinne takaisin. Digitaalista neuvottelutilaa voi käyttää erillään tai yhdessä Teams-, Zoom- tai Google Meets-kokouksen aikana ikkunanjakotoiminnolla. Se tarjoaa laadukkaan ja selkeän esitysalustan ja kokoustilan myös etäkokousten pitämiseen.
  • Tarvitaanko AI Lawyerin käytön oppimiseen aiempaa kokemusta sähköisten järjestelmien käytöstä?
    Ei tarvita. Työkalun käyttöönotto on helppoa ja ohjeistettua ja käytön oppii 15 minuutissa. Työkalun rakentamisessa on erityisesti huomioitu käyttäjäystävällisyys. Yhteiskäyttö Teamsin, Zoomin ja Google Meetsin kanssa tapahtuu ikkunan jaon kautta jättämällä valittu työtila auki ennen etäkokouksen alkamista. Kokouksen aikana voi liikkua laajasti AI Lawyerin sisällä sekä edestakaisin keskustelutilan ja AI Lawyerin välillä.
  • Pitääkö AI Lawyer-digityökalun lisenssin tilaamalla sitoutua tilaamaan myös Agensin lakiasiantuntijapalveluita (tai toisin päin)?
    Ei tarvitse. Asiakas voi valita, käyttääkö pelkästään lakipalveluita tai pelkästään AI Lawyer-digityökalua tai haluaako yhdistää ne.
  • Mistä hinta muodostuu?
    Lakipalveluiden hinta muodostuu seuraavalla tavalla: Tuntihinta, jossa on aina markkinoiden paras hinta-laatusuhde. Olemme yleensä edullisin osaamiseen nähden markkinoilla. Sovittuna isompana urakkana tarjouskohtaisesti tai vuosisopimuksella volyymit huomioiden. AI Lawyerin ja Agens International-digityökalujen hinta on käyttäjäkohtainen kuukausimaksu ja toistaiseksi voimassa oleva lisenssisopimus.
  • Mistä saan lisätietoa palveluistanne ja digitaalisista työkaluista?
    Verkkosivuillamme on useita tietoiskuja palveluistamme. Julkaisemme myös käyttövideoita digityökalujemme käytöstä ja Ajankohtaista-osiosta löytyy tietoa ajankohtaisista asioista. Agens Oy:n löytää myös LinkedInistä ja Facebookista. Lisenssiasiakkaillemme lähetämme työkalun käyttöohjeet sähköpostitse. Uusille, palvelusta kiinnostuville asiakkaille järjestämme veloituksettoman etäkokouksen yhdessä sovittuna ajankohtana.
bottom of page